Блог

Един посибилист за дистанционното обучение – част 1

Един посибилист за дистанционното обучение – част 1

Нещата могат да са по-добре и зле едновременно. Тази мисъл не е моя. Тя принадлежи на Ханс Рослинг – експерт по световно здраве, консултант на СЗО и изключително обаятелен лектор. Най-вече по статистически теми. С нея той приканва всички да избягваме...

Как един въпрос спаси много американски пилоти през Втората световна война

Как един въпрос спаси много американски пилоти през Втората световна война

Войната е нещо изключително гадно. Втората световна война е най-кървавия конфликт в историята на човечеството. В него за 6 години загиват около 20 милиона военни и около 40 милиона цивилни. А какво губим от последвалата разруха на цял континет е трудно да...

Предизвикателство 2020 или защо математиката е нужна всеки ден (6/52)

Предизвикателство 2020 или защо математиката е нужна всеки ден (6/52)

52 задачи с които да променим учебниците Задача 6 Шокиращите заглавия по разни вестници следва да се игнорират подобаващо. Но дълг на обучението по математика е да обясни какво да се прави в такива случаи, защото статистиката ще бъде с учениците през целия...

Gamification във виртуалната класна стая – част 5 – Играчите

Gamification във виртуалната класна стая – част 5 – Играчите

Време за четене: около 5 минути Линк към оригиналната статия: Gamification in the Virtual Classroom - the Players Виртуалната класна стая е сцената в която се развива действието на играта наречена образование. Една игра има смисъл само ако има играчи. За...

Gamification във виртуалната класна стая – част 4 – Наградите

Gamification във виртуалната класна стая – част 4 – Наградите

Време за четене: около 5 минути Линк към оригиналната статия: Virtual Classroom Gamification - Rewards Правилната система от награди е основно средставо за постигане на ефективно управления на учениците. Наградите целят да мотивира участниците в обучението...

Gamification във виртуалната класна стая – част 3 – Пътят към майсторството

Gamification във виртуалната класна стая – част 3 – Пътят към майсторството

Време за четене: около 5 минути Линк към оригиналната статия: Gamification In The Virtual Classroom - Pathway Пътят към майсторството (Pathway to mastery) описва механиката на една игра – превеждането на играча от началото на играта до нейния успешен и...

Започваме заедно едно приключение в света на математиката

Нашите продукти вдъхновяват. Ние разказваме вдъхновяващи истории от миналото, настоящето и бъдещето. Чрез тях насърчаваме всеки да създаде част от бъдещето.

marielastan4eva@gmail.com